جلسه‌ شورای اداری پوهنتونِ تعلیم و تربیه کابل با حضورداشتِ رئیس پوهنتون، معاونین، روئسای پوهنځی‌ها و اعضای شورای اداری پوهنتون تعلیم و تربیه کابل برگزار گردید!

hamid
شنبه ۱۴۰۴/۹/۲۲ - ۱۱:۱۷
8عتغا

جلسه‌ با تلاوتِ چند آیاتِ از قران‌مجید آغاز گردید.

در آغاز، محترم شیخ مولوی عبدالحکیم"حمدی" سخنان افتتاحیه جلسه را ایراد نموده و از تلاش‌های پی‌گیرانه استادان و کارمندان پوهنتون در راستای ارتقای کیفیت تحصیل و نظم اداری پوهنتون سپاسگزاری نمودند. رئیس صاحب پوهنتون در سخنان همه‌جانبه خویش گفتند: استادان باید از رخصتی‌های فصل زمستان استفاده کرده، برای محصلین کورس‌های تقویتی برگزار نمایند و در انجام دادن تحقیقات، نوشتن مقالات و برگزاری سیمینار‌ها و ورکشاپ‌ها تلاش بیشتر نمایند، همچنان افزودند: پوهنتون تعلیم و تربیه کابل مرکز اکادمیک تربیه معلمان مسلکی می‌باشد، این پوهنتون باید در خط نخست اجرای برنامه‌های علمی، اداری و اصلاحی وزارت قرار داشته و در عرصهٔ تطبیق فیصله‌های وزارت، ارتقای ظرفیت علمی استادان، و گسترش فرصت‌های تحقیقاتی و اکادمیک پیشگام باشد.
 
بعداً، اعضای شورای اداری(رهبری) راجع به موضوعات:
(برگزاری کورس‌های تقویتی برای محصلین در جریان فصل زمستان، خریداری وسایل برای مرکز تحقیق پوهنتون، تبدیلی لابرانت پوهنځی علوم طبیعی به مدیریت کتاب‌خانه، بررسی فیصله‌های جلسه قبلی و موضوعات متفرقه) بحث و گفتگو کردند.

در آخر جلسه با دعای خیر به پایان رسید

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۵/۴/۱ - ۱۲:۳۳
Background image

برای محصلین  پوهنتون تعلیم و تربیه کابل به‌منظور جلوگیری از مواد مخدر سمینار یک روزه آموزشی برگزار گردید!

دوشبنه- ۷،۱،۱۴۴۸ه.ق

از سوی مرکز مشاوره، معاونیت امور محصلان پوهنتون تعلیم و تربیه کابل به منظور تطبیق بهتر فرمان امیرالمؤمنین حفظه‌الله ورعاه در مورد جلوگیری از مواد مخدر، سمینار یک. . .

یکشنبه ۱۴۰۵/۳/۳۱ - ۱۴:۱۹
Background image

شورای علمی؛ به منظور توسعه علمی و تحقیقی بورد کمیته‌ پلان استراتژیک غنی‌سازی می‌شود!

یکشنبه- ۵،۱،۱۴۴۸ ه.ق

به هدف تهیه و ترتیب پلان استراتژیک ۱۴۰۵–۱۴۱۰ ه.ش پوهنتون تعلیم و تربیه کابل جهت غنی‌سازی بورد پلان استراتیژیک ، شخصیت‌های بلندپایه علمی به این بورد پیوستند. که. . .

BACK TO NEWS