افتتاحیه محفل مسابقات سالانه فوتبال بین پوهنځی های، پوهنتون تعلیم وتربیه کابل!

Yasin
دوشنبه ۱۴۰۲/۳/۱ - ۸:۳۸
5655

روزسه شنبه مؤرخ24/10/ 1444/هــــــ.ق. با حضور معاونین پوهنتون، رؤسای پوهنځی‌ها، استادان، آمرین اداری، کارمندان اداری و محصلان مسابقات فوتبال بهاری به هدف شناسایی (۲۴) بازی‌کن برتر از میان (۱۱) تیم منتخب پوهنځی‌های نُه گانه و کارمندانِ اداری که شامل (۲۲۰) بازی کن می‌شود در میدان ورزشی پوهنتون تعلیم وتربیه کابل برگزار گردید.

محفل فوق با تلاوتِ چند آیاتِ از کلام الله مجید آغاز گردید.

نخست پوهندوی محمد زبیر حبیبی رئیس پوهنځی علوم ورزشی و تربیت بدنی علاوه بر خوش آمدید گوی راجع به مسابقات گفتند که این مسابقات همه ساله میان ریاست پوهنځی‌ها نهُ گانه و اداری به هدف شناسایی چهره‌های برتر بازی کن‌ها برگزار می‌شود. هم‌چنان در سخنان خویش از تمام بازی کن‌های محترم و ورزش کاران خواستند که اصول اخلاقی، اسلامی و ورزشی را در جریان بازی رعایت نمایند، تا مسابقات در یک فضای خوب و آرام ادامه یابد.

بعداً محترم انجنیر اکرام الله صهیب معاون امور محصلان سخنان ارزشمند را پیرامون رعایت اصول اخلاقی، اسلامی و ورزشی برای ورزشکاران محترم توصیه نمودند و در سخنان خویش افزودند که در دین‌مقدس اسلام مومن قوی بهتر از مومن ضعیف می‌باشد و ورزش ضامن سلامتی و صحتمندی مومنین می‌باشد.

در آخر محفل با دعای خیر به پایان رسید.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۲:۶
Background image

جلسه‌ شورای اداری پوهنتونِ تعلیم و تربیه کابل برگزار گردید!

روز یکشنبه موُرخ ٦/١/١٤٠٣ ه.ش مطابقِ ١٥/٩/۱۴۴۵ ه.ق شورای اداری پوهنتونِ تعلیم و تربیه کابل با حضورداشتِ رئیس پوهنتون، معاونین، روئسای پوهنځی‌ها و اعضای شورای اداری پوهنتون تعلیم و تربیه. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۶ - ۸:۵۱
Background image

به اُمید افغانستان سرسبز و آباد!

روز شنبه مؤرخ 13/9/1445 ه.ق. مطابق 4/1/1403 ه.ش از طرف بنیاد خیریه نجم برای سرسبزی بیشتر پوهنتون تعلیم و تربیه کابل به تعداد(200) نهال اهداء گردید.

محترم، شیخ الحدیث سید بشیر آغا. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۲ - ۱۱:۰
Background image

امتحانات نهایی سمستر تاق سال (1402) پوهنتونِ تعلیم و تربیه کابل آغاز گردید !

روز چهارشنبه موُرخ 10/9/1445 ه.ق مطابقِ 1/1/1403ه.ش امتحانات نهایی سمستر تاق سال (1402)پوهنتونِ تعلیم و تربیه کابل با شفافیت کامل و در فضای امن آغاز گردید.

محترم شیخ الحدیث مولوی سید. . .

BACK TO NEWS