آغازِ فعالیت‌های آمریتِ دعوت و ارشاد پوهنتون تعلیم و تربیۀ کابل

keu_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۹:۱۶
5444

روزِ شنبه مؤرخ 1444/7/13 هــــ.ق آمریتِ دعوت و ارشاد پروگرام تدریسی خویش‌ را برای استادان، کارمندان و کارگر‌های پوهنتونِ تعلیم و تربیه کابل آغاز نمود.

پروگرامِ تدریسي آمریت دعوت و ارشاد از طرف رهبری پوهنتون یک اقدام نیک شمرده و به‌ خاطر وجیبه دینی و ایمانی هر مسلمان از این اقدام آمریت دعوت و ارشاد استقبال گرم صورت گرفت.

این پروگرامِ تدریسی در هفته دو روز در نظر گرفته شده است که تمام معیارات پروگرامِ تدريسي از طرف وزارت تحصیلات عالی تاّیید و مطابق با نظام اسلامی کتاب‌ های در بخش فقه و عقاید برای استادان، کارمندان و کارگران توزیع‌ خواهد شد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۲:۶
Background image

جلسه‌ شورای اداری پوهنتونِ تعلیم و تربیه کابل برگزار گردید!

روز یکشنبه موُرخ ٦/١/١٤٠٣ ه.ش مطابقِ ١٥/٩/۱۴۴۵ ه.ق شورای اداری پوهنتونِ تعلیم و تربیه کابل با حضورداشتِ رئیس پوهنتون، معاونین، روئسای پوهنځی‌ها و اعضای شورای اداری پوهنتون تعلیم و تربیه. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۶ - ۸:۵۱
Background image

به اُمید افغانستان سرسبز و آباد!

روز شنبه مؤرخ 13/9/1445 ه.ق. مطابق 4/1/1403 ه.ش از طرف بنیاد خیریه نجم برای سرسبزی بیشتر پوهنتون تعلیم و تربیه کابل به تعداد(200) نهال اهداء گردید.

محترم، شیخ الحدیث سید بشیر آغا. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۲ - ۱۱:۰
Background image

امتحانات نهایی سمستر تاق سال (1402) پوهنتونِ تعلیم و تربیه کابل آغاز گردید !

روز چهارشنبه موُرخ 10/9/1445 ه.ق مطابقِ 1/1/1403ه.ش امتحانات نهایی سمستر تاق سال (1402)پوهنتونِ تعلیم و تربیه کابل با شفافیت کامل و در فضای امن آغاز گردید.

محترم شیخ الحدیث مولوی سید. . .

BACK TO NEWS