نتایج امتحانِ دوره یکساله دروس دینی کارمندان و کارکنان خدماتی پوهنتون تعلیم و تربیه کابل از طرف آمریت دعوت و ارشاد پوهنتون در یک محفل با شکوه اعلان گردید!

keu_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۲ - ۱۴:۴۷
123


روز یک‌شنبه موُرخ ۱۰/۴/۱۴۴۶ ه.ق مطابقِ ۲۲/۷/۱۴۰۳ ه.ش از طرف آمریت دعوت و ارشاد پوهنتون نتایج امتحان دوره یک‌ساله دروس دینی کارمندان و کارکنان خدماتی پوهنتون با حضورداشتِ معاونین پوهنتون، رؤسای پوهنځی‌ها، مسوولین دعوت و ارشاد، آمرین اداری، استادان، کارمندان و کارکنان خدماتی پوهنتون طی محفل با شکوه اعلان گردید.

مراسم فوق با تلاوتِ چند آیاتِ از قران‌مجید توسط مولوی ذبیح الله "عابد" آمر دعوت و ارشاد پوهنتون آغاز گردید.

در آغاز محترم مولوی حضرت ولی"زبیر" معاون امور مالی و اداری پوهنتون تعلیم و تربیه کابل در سخنان خویش از آمریت دعوت و ارشاد پوهنتون تشکر کرد که برنامه یک‌ساله دروس دینی را با کامیابی به پایان رسانیدند،  همچنان به اشتراک کننده‌گان  راجع به یادگیری دروس دینی سخنان همه‌جانبه گفته و به همه اشتراک کننده‌گان راجع به تطبیق سنت و اخلاق نبوی، رفتار خوب و خدمت کردن به دین اسلام توصیه‌های لازم نمودند.
 
در جریان برنامه محترم پوهاند دوکتور جمشیدخان "رشیدی" معاون امور علمی پوهنتون و محترم شیخ عبدالاحد جواد "غزنوی" رئیس پوهنځی علوم اسلامی در سخنان خویش ضمن مبارکی به کارمندان و کارکنان خدماتی پوهنتون راجع به دروس دینی و فواید آن در دنیا و آخرت سخنان همه‌جانبه گفتند.

در پایان برنامه محترم مولوی ذبیح الله "عابد" آمر دعوت و ارشاد پوهنتون نتایج را اعلان نموده و برای کسانیکه مقام اول تا دهم را از آن خود کرده بودند، تحسین‌نامه‌ها و تحایف تفویذ نمودند.

محفل با دعای خیر به پایان رسید

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۳ - ۱۴:۴۶
Background image

با حضورداشت رئیس پوهنتونِ تعلیم و تربیه کابل جلسه بورد ماستری پوهنتون برگزار گردید!

روز دوشنبه موُرخ ۲۳/۷/۱۴۰۳ ه.ش مطابقِ ۱۱/۴/۱۴۴۶ ه.ق با حضورداشت رئیس پوهنتون جلسه بورد ماستری پوهنتون برگزار گردید.

جلسه‌ با تلاوتِ چند آیاتِ از قران‌مجید آغاز گردید.

در آغاز محترم. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۲ - ۱۴:۴۷
Background image

نتایج امتحانِ دوره یکساله دروس دینی کارمندان و کارکنان خدماتی پوهنتون تعلیم و تربیه کابل از طرف آمریت دعوت و ارشاد پوهنتون در یک محفل با شکوه اعلان گردید!


روز یک‌شنبه موُرخ ۱۰/۴/۱۴۴۶ ه.ق مطابقِ ۲۲/۷/۱۴۰۳ ه.ش از طرف آمریت دعوت و ارشاد پوهنتون نتایج امتحان دوره یک‌ساله دروس دینی کارمندان و کارکنان خدماتی پوهنتون با حضورداشتِ معاونین. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۱۸ - ۱۴:۱۴
Background image

امتحانِ تخصصی(تحریری) بست‌های کادری پوهنتون‌های تعلیم و تربیه کابل، پروان، کندز و بامیان اخذ گردید!


امتحانِ تخصصی بست‌های کادری پوهنتون‌های تعلیم و تربیه کابل، پروان، کندز و بامیان روز چهارشنبه مؤرخ ۵/۴/۱۴۴۶ ه.ق. مطابق ۱۸/۷/۱۴۰۳ه.ش با حضور داشتِ محترم شیخ الحدیث سید بشیر آغا “هاشمی”. . .

BACK TO NEWS