برای کارمندان اداری پوهنتون تعلیم و تربیه کابل ورکشاپ آموزشی یکروزه برگزار شد!
پنجشنبه- ۹،۱،۱۴۴۸ ه،ق
از سوی کلینیک ستاره صبح با هماهنگی آمریت انکشاف مسلکی استادان، برای کارمندان اداری پوهنتون تعلیم و تربیه کابل سمینار آموزشی یکروزه تحت عنوان" ارائه کمکهای اولیه" برگزار گردید که معلومات همهجانبه در مورد کمکهای اولیه بهصورت نظری و عملی با اشتراککنندگان شریک ساخته شد.
هدف این سمینار، ارتقای سطح آگاهی در زمینه کمکهای اولیه، ایجاد توانایی واکنش سریع و مؤثر در شرایط اضطراری، تقویت فرهنگ صحت و مصونیت محیطی، و آموزش اصول کمکهای اولیه برای مجروحان و بیماران در حالات عاجل بود.
پوهنوال دکتور عبدالجبار څپاند، آمر انکشاف مسلکی استادان، ضمن تأکید بر اهمیت این سمینار، در مورد حفظ پاکیزگی محیط بهمنظور تأمین سلامت جسمی و نیز انجام مسؤلیت انسانی از طریق ارائه کمکهای اولیه صحی، سخنرانی همهجانبهای برای اشتراککنندگان ارائه کرد.
پس از سخنان مقدماتی، سمینار توسط داکتر عبدالله عابد ارائه شد و وی در بخشهای تشریحی و عملی، معلومات لازم را در اختیار اشتراککنندگان قرار داد.
آمریت اطلاعات، نشرات و راوبط عامه
